Tuesday, February 12, 2008

Dervish - An t-Úll (Cathy Jordan )




Tá scéilín nua 'gam le h-insint dóibhse
*** I have a new story to tell you
Cúrsaí spóirt agus comhrá dí
*** It's good crack and chat over drink
Úll breá gleoite do chuireas i mo phóca
*** A fine lovely apple I put in my pocket
'S ni bhfuaras romham ach prátín síl
*** And all I found was a seed potato

Curfá: *** Chorus:
Ó mo thuírse mar shileann mo shúile
*** Oh sadly my eyes cry
I ndiaidh an úll ud a bhí breá buí
*** After that fine yellow apple
An óig-bhean uasal bhí t'reis é thabhairt domh
*** And the lovely young woman who gave it to me
'S do thabhairfinn púnt ar é bhlaiseadh arís
*** And I'd give a pound to taste it again

Do shiúlais Cléire agus Carraig Aonair
*** I walked Clare Island and Carrig Aonor
Cuanta Béara bhí romham sa tslí
*** The bays of Béara Island were before me on the way
Puinte na nGréige & na nDorsaí Maola
An fhiach 's an lao taobh amuigh de Bhaoi
*** The raven and the calf outside of Baoi

Do shiúlais Cualach mar a bhíos buartha
*** I walked through Cualach because I was sad
An pharoiste Thuaidh a 's na hAdhraí
*** The northern parish and Eyeries
San oileán Muarseadh d'inis dom buachaill
*** On the Island of Muarseadh a young man told me
Nach bhfáilghinn a tuairise go dtéinn thar snaidhm
*** That I wouldn't get word of her until I'd tie the knot

(Curfá) (Chorus)

Do shíulíos Coíbh agus Baíle na Móna
*** I walked through Cobh and Baile na Mona
Cathair Tún Tóime & Inis Seircín
Síor ar a chósta sea d'inis dhom stróinse
*** On the east coast someone told me
Go rabh sé 'na sheo acu ar Sráid Néidín
*** That it was the laughing stock of Néidín

I'd guess this was shot in 1999 for the Midsummer's Night albu, and that was recorded in Spiddal and Calry (Sligo). More details on song's origins, etc. welcome.


Cathy Jordan (vocals, bodhrán, bones), Tom Morrow (fiddle, viola, vocals), Shane Mitchell (accordion), Liam Kelly (flute, whistle), Séamus O'Dowd (guitar, fiddle, harmonica, vocals), Michael Holmes (bouzouki), Brian McDonagh (mandola, mandolin, vocals).



Cead Mile Failte, A Hundred Thousand Welcomes

No comments: